elaajakuva, pelaajakortti, urheilukuva, urheilumarkkinointi
Pelaajakuva, pelaajakortti, urheilukuva, urheilumarkkinointi

Sama kuva – kaksi eri toteutusta.
Kumpi herättää enemmän mielenkiintoa?

Monet urheiluseurat, joukkueet ja urheilijat panostavat markkinoinnissaan sosiaaliseen ja sähköiseen mediaan. Liian monta kertaa sisältö jää kuitenkin irtonaiseksi, eikä punaista lankaa julkaisujen väliltä löydy. Monesti myös värimaailma ja ilme jäävät unholaan. 

Urheilussa riittää tunnetta, joten sen tulisi näkyä myös markkinoinnissa.

Lisää ilmettä, lisää fiilistä. Kontrastia ja räiskettä. Jokaiselle toimijalle on mahdollista luoda yksilölliset sapluunat materiaalin tuottamiseen. Valmiiden pohjien ja mallien avulla helpotetaan myös vapaaehtoisten taakkaa. Valmiit ohjeet sekä pohjat antavat hyvät työkalut laadukkaan sisällön tuottamiseen, vaikkei kuvankäsittely vahvuuksiin kuuluisikaan. Ennakkoon määritellyt värit, fontit, elementit ja kuvasuhteet helpottavat jokaisen seura-aktiivin työskentelyä.